محل بنر تبلیغاتی شما

مدل مانتو شلوار فرم مدارس

فرم لباس دبستان من

main form 300x199 مدل مانتو شلوار فرم مدارس

مي دانم كه با توجه به موقعيت مدرسه و اعتقادات خانواده حجاب برتر پايه سوم، چهارم، پنجم و ششم  يعني از جشن تكليف به بعد چادر مي باشد، بنابراين سعي مي كنم بنابر ميل خودم در حفظ اين ارزش اسلامي بكوشم.

فرم لباس مدرسه من به شرح زير مي باشد و مي كوشم تا هميشه آنها را تميز و مرتب نگه داشته و جز با پوشش فرم مدرسه با لباس ديگري در دبستان حاضر نمي شوم، چون لباس مدرسه برايم ارزشمند است.

 

مانتو و شلوار به رنگ سوسني با آستينهاي سرخابي
مقنعه به رنگ سوسني همراه با هد سفيد يا سوسني روشن
كفش اسپرت در رنگهاي سفيد،سياه
جوراب سفيد

file 11 300x256 مدل مانتو شلوار فرم مدارس

madrese مدل مانتو شلوار فرم مدارس

hijab1 مدل مانتو شلوار فرم مدارس

27740 1230398590 مدل مانتو شلوار فرم مدارس

  • Picture 003 مدل مانتو شلوار فرم مدارس
  • Picture 004 مدل مانتو شلوار فرم مدارس
  • Picture 005 مدل مانتو شلوار فرم مدارس
  • Picture 002 مدل مانتو شلوار فرم مدارس
    • مانتو وشلوار مدرسه

     

  • lxf 012 مدل مانتو شلوار فرم مدارس
    • مانتو ودامن مهد کودک

     

  • Picture 007 مدل مانتو شلوار فرم مدارس
    • مقنعه مدرسه

     

  • Picture 008 مدل مانتو شلوار فرم مدارس
    • مانتو مدارسي 1

     

  • Picture 009 مدل مانتو شلوار فرم مدارس
    • مانتو مدارسي 2

     

  • Picture 010 مدل مانتو شلوار فرم مدارس
    • مانتو مدرسه3

     

  • Picture 011 مدل مانتو شلوار فرم مدارس
    • مانتو مدرسه4

     

  • Picture 013 مدل مانتو شلوار فرم مدارس
    • مانتو مدارسي5

     

  • Picture 014 مدل مانتو شلوار فرم مدارس
    • مانتو مدرسه7

     

  • Picture 015 مدل مانتو شلوار فرم مدارس
    • مانتو مدرسه6

     

  • Picture 016 مدل مانتو شلوار فرم مدارس
    • مانتو مدارسي8

     

  • uniform1 مدل مانتو شلوار فرم مدارس
  • ======================
  • 35bdtg7 مدل مانتو شلوار فرم مدارس

    تحليل تحقيقات انجام شده پيرامون رنگ لباس مدارس و فضاهای آموزشی در داخل كشور

    1- بر اساس تحقيقاتي که در سال هاي 77 و 76 در مدارس دخترانه و پسرانه مقاطع تحصيلي دبستان، راهنمايي و دبيرستان در سه شهر همدان، قزوين( شهر اقباليه) و کرج انجام گرفته است اين نتيجه بدست آمده که رنگ آميزي کلاس ها به رنگ هايي چون سبز، آبي، صورتي، زرد و سفيد در پيشرفت تحصيلي، افزايش سازگاري، افزايش بازدهي در آزمون هوش کاهش استرس و افزايش برانگيختگي دانش آموزان تأثير بسزايي دارد.

    2- در پژوهشي تحت عنوان« انتخاب رنگ مناسب براي فضاي آموزشي» زير نظر کارشناس مسئول تحقيقات اداره کل آموزش و پرورش استان قم در مدارس دخترانه و پسرانه دوره هاي تحصيلي دبستان، راهنمايي و دبيرستان در 4 استان تهران، يزد، زنجان و کرمانشاه انجام گرفته بدين نتايج دست يافته اند که: عناصر فرهنگي- اجتماعي در برخي موارد ترجيح رنگ از ديدگاه دانش آموزان با توجّه به کنترل متغيرهاي با جنسيت، شهري، روستايي و مقطع مؤثر است. و متغير مقطوع تحصيلي و شهري يا روستايي بودن نيز با توجه به كنترول متغير ديگر موثر مي‌باشد. امّا جنسيت در ترجيح رنگ از ديدگاه دانش آموز( با توجه به کنترل متغيرهاي ديگر) تأثير ندارد علاوه بر اين، رنگ در پيشرفت تحصيلي و افزايش بهره دهي در آزمون هوش کاملا مؤثر است و در زمينه هاي افزايش سازگاري، افزايش برانگيختگي و کاهش استرس تقريبا تأثير دارد و رنگ مناسب فضاي آموزشي در حالت ايده آل حدود هشت درصد در پيشرفت تحصيلي دانش آموزان افزايش ايجاد مي کند

    3- سيد رسول حسيني در پژوهشي تحت عنوان« بررسي رنگ مناسب براي فضاي آموزشي» در ناحيه 2 قم( مقطع ابتدايي) انجام داده، بدين نتيجه دست يافته است که مطلوب ترين رنگ از نظر دانش آموزان دختر و پسر رنگ سبز و آبي مي باشد.

    در انجام پژوهشي با عنوان «بررسي ميزان علاقه دانش آموزان به رنگ ها» بدين نتيجه دست يافتند که رنگ مورد علاقه اکثر دانش آموزان دختر و پسر از دسته رنگ هاي روشن و شاد مي باشد.

    بيشتر دختران و پسران در اولويت اوّل به رنگ هاي سبز و زرد علاقمند بودند و اينگونه بيشتر رنگ مورد علاقه دختران و پسران( در اولويت اوّل) چندان تفاوتي با هم نداشت.

    درباره رنگ لباس( روپوش، شلوار، مقنعه) همان دانش آموزان دختر بيشترين رنگ انتخابي آنان رنگ تيرهسياه بود که اين انتخاب با رنگ مورد علاقه آن ها مطابقت نداشت اکثر آن ها به رنگ هاي روشن چون سبز و زرد علاقمند بودند، حال آن که براي لباس مدرسه خود رنگ سياه را ترجيح مي دادند.

    به نظر مي رسيد که آن ها علاقه و ميل دروني خود اين رنگ و( رنگ سياه) را براي لباس مدرسه خود برگزيدند چرا که در باب علّت انتخاب رنگ لباس مدرسه خود اعلام داشتند اين رنگ بيش از هر رنگ ديگري حافظ متانت و سنگيني ما در محيط بيرون از منزل مي باشد حال آن که ما خود شخصا به رنگ هاي روشن علاقمند هستيم روشن و بديهي است« در انجام کارهايي که با انديشه، فعاليت و خلاقيت همراه است بهترين روش بالا بردن بازدهي تطبيق رنگ محيط پيرامون با رنگ مورد علاقه افراد مي باشد» از جهتي ديگر تحقيقات نشان داده است که رنگ هاي روشن سمبل جنبه هاي مثبت زندگي بوده و فعاليت عمومي را در انسان افزايش مي دهد، در صورتي که رنگ هاي تيره و تاريکي چون؛ سياه، قهوه اي و سرمه اي باعث کم شدن فعاليّت در افراد شده و حالات سکون، انفعال و غم و اندوه را به همراه دارند.

    در چند سال اخير تغييراتي در پوشش دانش آموزان روي داده به گونه اي كه تهيه لباس فرم مدرسه به دغدغه اي براي خانواده ها تبديل شده است.يكسان و يك دست كردن دانش آموزان از نظر پوشش علاوه بر داشتن محسنات، معايبي نيز دارد كه تهيه و يا تغيير هر ساله لباس فرم مدارس براي خانواده ها مشكلات اقتصادي زيادي را ايجاد كرده است.مادر يك دانش آموز كه براي تهيه فرم مدرسه فرزندش به فروشگاه مراجعه كرده است مي گويد: ٣ سال است كه فرم مدرسه دخترم تغيير مي كند و برايمان سخت است كه هر سال فرم جديد تهيه كنيم.وي مي افزايد: سال اول دبيرستان فرم مدرسه دخترم قهوه اي بود اما با توجه به اين كه سايزهاي ارائه شده در فرم مورد نظر، مناسب نبود، مجبور به خريد پارچه و دوخت فرم با هزينه اي ٢ برابر خريد فرم آماده شدم.وي اظهار مي كند: در تهيه مقنعه مورد نظر مدرسه نيز با دشواري بسيار، مجبور به خريد ٣ مقنعه كه رنگي شبيه رنگ مقنعه فرم داشت شدم، اما مسئولان مدرسه بارها درخصوص هم رنگ نبودن مقنعه با ديگر دانش آموزان تذكر دادند تا اين كه مجبور شدم براي تهيه مقنعه مورد نظر به يكي از شهرهاي هم جوار رفتم.يكي ديگر از والدين بيان مي كند: ٣ فرزند دارم كه در ٣ مقطع مختلف تحصيل مي كنند و دخترم كه سال اول دبيرستان شده است بايد فرم جديد تهيه كند، كه اين امر براي خانواده هايي مثل ما كه چند محصل داريم، مشكل است.تهيه و خريد لوازم تحصيل و فرم مدرسه كه هر سال با طرح جديدي به بازار مي آيد، با توجه به وضعيت تورم هزينه زيادي را در بر مي گيرد.

    مادر دانش آموز ديگري مي گويد: با درآمد كارگري ام، قادر به خريد مانتويي غير از فرم براي فرزندانم نيستم لذا آن ها در بيرون از مدرسه هم مجبور به استفاده از فرم مدرسه هستند.

    از آن جا كه پارچه هاي استفاده شده براي دوخت فرم مدارس، از كيفيت و رنگ مطلوبي برخوردار نيست، لباس فرم دوام زيادي ندارد.

    انتخاب رنگ فرم برخي مدارس مناسب نيست و دخترم به اجبار و نارضايتي از فرم مدرسه اش استفاده مي كند.مادر ديگري اذعان مي كند: سال هاي گذشته با شروع سال تحصيلي شاهد شادي و نشاط در دانش آموزان بوديم، اما اكنون با انتخاب فرم مدارس، برخي دانش آموزان به علت نوع رنگ، كيفيت پايين و نحوه دوخت از پوشيدن آن خودداري مي كنند، به گونه اي كه من براي نپوشيدن فرم مدرسه توسط دخترم چند بار به مدرسه فرا خوانده شدم.با توجه به اين كه دانش آموزان در پايان دوره ابتدايي و شروع دوره راهنمايي رشد بيشتري دارند بايد در دوخت فرم ها اين مسئله در نظر گرفته شود تا والدين مجبور به تهيه پارچه و يا تهيه فرم ديگري در طي سال تحصيلي نشوند.يكي از دانش آموزان مي گويد: به علت پيدا نكردن سايز مورد نظر، سال گذشته مجبور شدم با لباسي كه در آن راحت نبودم به مدرسه بروم به گونه اي كه همواره منتظر پايان سال تحصيلي بودم.دوخت فرم مدارس طوري است كه در فصل زمستان نمي شود پوشيد. دانش آموز ديگري اظهار مي كند: استفاده از پارچه هاي با كيفيت با رنگ هاي مناسب و دوخت خوب، دانش آموزان را براي تهيه فرم تشويق مي كند.رنگ پارچه تأثير زيادي در علاقه دانش آموزان به پوشيدن لباس فرم دارد لذا بايد متناسب با هر مقطع تحصيلي و سني، رنگ مناسب انتخاب شود.مدير آموزش و پرورش شهرستان فاروج عنوان مي كند: تغيير فرم، با تغيير يك مقطع تحصيلي به ديگر مقطع انجام مي شود.محمد حسن دادگر مي گويد: تصميم گيري براي فرم با توافق مديران مدارس و براساس رضايت مندي عمومي رنگ، طرح و دوخت آن مشخص مي شود.وي با بيان اين كه انتخاب فرم براي آموزش و پرورش به منزله يك دست شدن دانش آموزان در پوشش، حفظ حرمت مدرسه و كامل بودن حجاب دانش آموزان است اظهار مي كند: از سوي ديگر يك دست بودن لباس دانش آموزان در مدارس براي دانش آموزان و خانواده ها كه در سطح طبقاتي متفاوت قرار دارند مفيد است.به مديران مدارس تأكيد شده است كه از اجبار كردن خانواده ها در تهيه فرم پرهيز شود و دانش آموزان با داشتن پوشش قابل قبول در فضاي آموزش مي توانند در مدرسه حاضر شوند.

    روپوش از جنس ایرانی با کار موتیف ایرانی بسیار مناسب برای دانش آموزان می باشد می تواند تا کلاس پنجم ابتدائی آماده و اجرا شود.

     زيبا سازی  فضاهای آموزشی

    اهداف

    1- ايجاد نشاط و شادابي در فضاهاي آموزشي

    2- تامين بهداشت رواني دانش آموزان

    3- استفاده از رنگ آميزي روشن و شاد  در فضا ها و تجهيزات آموزشي

    روند اجراي طرح

    الف ) ‌توزيع بروشورجدول استفاده از رنگ مناسب در مدارس ( تهيه شده  توسط سازمان نوسازي وتجهيز مدارس كشور )

    اين بروشور در سال 1380 از سوي امور بانوان سازمان آموزش و پرورش شهر تهران به كليه مدارس شهر تهران وسازمان هاي  آموزش و پرورش استان هاي كشور همزمان با  بروشور ” رنگ در فضا هاي آموزشي ” ارسال گرديد .

    ب ) طرح ” تاثير زيباسازي فضاي آموزشي در تعليم و تربيت “

    از ديدگاه پژوهشي ، فضاها و تجهيزات آموزشي   در مدارس بمانند :  حياط مدرسه ، كلاس ها ، راهروها ، سرويس هاي بهداشتي ،  ديوارها ، دفتر مدرسه ، باغچه ، گلدان ها ، نمازخانه ، و همچنين تجهيزات مدرسه مانند : ميز ، صندلي ، تخته ،  كتابخانه ، آزمايشگاه و عواملي  چون نور ، صدا ، نظافت  بايد مورد توجه قرار گيرد .

    طرح زيبا سازي مدارس در سال 1381 با هدف يادگيري بهتر در مدارس ( دوره هاي ابتدائي ، راهنمائي و متوسطه ) از سوي امور بانوان مديريت آموزش و پرورش منطقه 8 ارائه گرديدكه اطلاع رساني موارد آن از طريق بخشنامه صورت گرفت و نيز در گردهمائي مديران منطقه تشريح شد .

    فعاليت  هاي انجام شده در رابطه با طرح  زيبا سازي مدارس

    1-  برگزاري مسابقه نقاشي با عنوان زيبا سازي فضاي مدارس براي  كليه دانش آموزان

    2-  برگزاري همايش و نشستها ويژه مديران و معاونين كليه مدارس در خصوص استفاده از رنگ هاي روشن در كلاس ها – راهروها – حياط و تجهيزات مدارس

    3- اجراي طرح زيبا سازي فضاهاي آموزشي با طراحي و نقاشي هاي زيبا در حياط كلاس و راهرو مدارس

    4-  خلاصه گزارش طرح زيبا سازي فضاهاي آموزشي به همراه تصاويري از مدارس مشمول طرح زيباسازي به كليه مناطق 19 گانه شهر تهران  و استان ها ارسال  گرديد .

    5-  برپائي نمايشگاه عكس و نقاشي دانش آموزان  با موضوع ” زيبا سازي فضاهاي آموزشي ”

    فعاليت هاي ديگر در زمينه زيباسازي  مدارس

     1- رنگ آميزي محيط مدرسه و تجهيزات آموزشي به رنگ هاي شاد و روشن

    2- ايجاد فضاي سبز (( گلکاري ، درخت کاري و … )) در حياط مدارس

    3- نصب آکواريوم در راهروي مدارس

    4- احداث آب نما و حوضچه ماهي هاي رنگي در مدارس

    5- نصب آينه در راهروي مدارس

     

     توجه به رنگ هاي مورد علاقه دانش آموزان و رنگ لباس مدرسه( روپوش، شلوار، مقنعه) مي تواند نقش مهمّي در تغيير رفتار و يا بازدهي کار آموزش و پرورش داشته باشد.

    پس حال که هر يک از رنگ ها حالات و ويژگي هاي خاصّي را در افراد ايجاد مي کنند، مي توان با توجّه بيشتر به رنگ هاي مورد علاق? دانش آموزان و کاربرد صحيح رنگ ها و ترکيب متناسب آن ها براي لباس مدرسه و يا… در مدارس، با ايجاد فضايي سالم و به دور از هيجانات منفي، گام هاي مثبت و مؤثري در جهت گسترش سطح کيفيت آموزش و پرورش خود برداريم.

    اين، طرح پيشنهادي است براي لباس مدارس که مسؤولان مربوطه رنگش را نپسنديده‌اند، اما به هر حال فتح بابي است براي بهتر و زيباتر كردن لباس مدارس دختران. شايد طرح‌هاي ديگر را، هم مسؤولان پسنديدند هم دانش‌آموزان

    پيشنهادات به مسئولين و مديران مدارس

    1- با توجّه به عدم تطابق رنگ مورد علاقه دانش آموزان دختر با ترجيح رنگ لباس مدرسه آن ها پژوهشگران مي توانند به جستجوي علّت اين امر بپردازند.

    2- جهت فزوني سلامت روان دانش آموزان و ارتقاي کيفيت آموزش و پرورش به پژوهشگران و مسئولين و مديران مدرسه پيشنهاد مي شود که براساس مفاهيم خاص رنگ ها براي هر رشته تحصيلي از جمله علوم، رياضي، ادبيات و… رنگي مطابق با مفاهيم همان مواد درسي انتخاب گردد.به عنوان مثال، چه رنگ هايي بيشتر و روشن تر مي توانند مفاهيم مربوط به درس رياضي را به دانش آموزان القا کنند؟ و اين سؤال جاي بحث و بررسي دارد.

    3- کشف رابطه رنگ مورد علاقه دانش آموزان پسر با رنگ انتخابي لباس مدرسه توسط آن ها

    4- زبان و مفاهيم خاص رنگ ها، نحو? تأثير آن ها در رفتار دانش آموزان، قوانين صحيح کاربرد رنگ ها در مدارس، استفاده از لباس مدرسه هماهنگ و تأثير آن در آموزش و پرورش دانش آموزان و … از جمله موضوعاتي است که قابل بحث و بررسي مي باشد.

    5- توجّه به رنگ هاي مورد علاقه دانش آموزان در انتخاب رنگ لباس مدرسه آن ها( روپوش،شلوار ومقنعه ) از سوي مسئولين امر و مديران مدارس.

    6- مسئولين و مديران مدارس در انتخاب رنگ لباس مدرسه دانش آموزان نه تنها به علاقه خود دانش آموز بلکه به ديگر عواملي چون طبقه اجتماعي، سن، جنسيّت، فرهنگ جامعه و… نيز توجه داشته باشند.

    7- رنگ لباس دانش آموزان دختر دوره راهنمايي توسط مديران مدرسه به گونه اي انتخاب شود که ضمن داشتن زيبايي و تنوع، با وقار، سنگين و عاري از خود نمايي باشد.

    8- براي رنگ لباس مدرسه دختران راهنمايي مي توان به گونه اي از ترکيب دو يا چند رنگ( روشن و تيره) با نسبت صحيح، رنگي متناسب و خوشايند به وجود آورد که علاوه بر داشتن تنوع و زيبايي از ايجاد خود نمايي به دور باشد.

    به راستي آيا زمان آن نرسيده که با مطالعه و تحقيق در زمينه رنگ هاي مورد علاقه دانش آموزان، زبان و مفاهيم رنگ ها،خصوصيات آن ها و نحو? تأثير آن ها در پرورش و آموزش فراگيران، طرحي نو در نحو? کاربرد صحيح رنگ ها در محيط هاي آموزشي به کار اندازيم و اينگونه زمين? رشد و تعالي هر چه بيشتر آينده سازان مملکت خويش را هموار سازيم.

    021321 مدل مانتو شلوار فرم مدارس

     امروزه تعليم و تربيت نوين ، فضاي فيزيكي مدارس به عنوان يك عامل زنده و پويا در كيفيت فعاليتهاي آموزش و پرورش دانش آموزان موثر است در زنگ ها به عنوان يكي از ابزارهاي بسيار مهم جايگاه ويژه اي در فضاي آموزشي مدارس دارند و شخصيت و جسم روان دانش آموزان را تحت و اشعاع قرار مي دهند لذا نبايد نسبت به نقش و اهميت آن ها در فضاهاي آموزشي بي تفاوت باشيم

     مديرکل دفتر آموزش و خلاقيت دوره پيش دبستاني و ابتدايي وزارت آموزش و پرورش گفت: انتخاب رنگ لباس مدرسه بر اساس قانون و مقررات آزاد است و هر دانش آموزي مي تواند لباس مدرسه را به رنگ دلخواه خود انتخاب کند و در محيط آموزشگاه بپوشد. اما توصيه آموزش و پرورش انتخاب رنگهاي شاد است.

    100952208225 مدل مانتو شلوار فرم مدارس

     عليرضا رحيمي در گفت و گو با ايرنا، اظهار داشت: اما اين انتخاب متفاوت مي تواند باعث آزار و اذيت دانش آموز در محيط مدرسه شود و مثلا ممکن است دانش آموز با انتخاب اين رنگ، خود را از ديگر دانش آموزان جدا ببيند.

    وي تصريح کرد وقتي لباس دانش آموزان يک کلاس يا يک مدرسه، يک رنگ باشد، تفاوت هاي اقتصادي خانواده ها خيلي نمود پيدا نمي کند و به همين دليل آثار منفي رواني در دانش آموز ايجاد نمي کند.

    رحيمي گفت: بحث حذف رنگ لباس، مي تواند به تفاوت هاي اقتصادي بويژه در دانش آموزان دوره ابتدايي دامن بزند و مي تواند صدمات روحي و رواني زيادي به دانش آموزان بزند.

    وي افزود: برخي از دانش آموزان که توانايي مالي کافي براي خريد يک لباس مرغوب را ندارند، در نتيجه با انتخاب کالاي نامرغوب در برابر ساير دانش آموزان برخوردار که لباس هاي گران قيمت بر تن دارند، احساس حقارت مي کنند که اين مي تواند آثار رواني منفي در آن ها پديد آورد.

    وي تصريح کرد توصيه مي کنيم که دانش آموزان دوره ابتدايي از لباس متحدالشکل استفاده کنند. زيرا از نظر اقتصادي هم براي خانواده ها مقرون به صرفه خواهد بود.

     

    رحيمي توضيح داد: اکنون دانش آموزان بسياري از کشورها از لباس هاي متحدالشکل در مدرسه استفاده مي کنند و اين شيوه را نيز دوست دارند.

    وي گفت: در انتخاب رنگ شاد براي لباس مدرسه نيز مشکلاتي وجود دارد که مثلا يک خانواده رنگ سرمه اي را شاد مي داند. در حالي که خانواده ديگر چنين اعتقادي ندارد و چنانچه يک رنگ انتخاب شود، امکان دارد نظر همه دانش آموزان و خانواده ها را تامين نکند.

    وي درعين حال گفت: آموزش وپرورش توصيه مي کند که در انتخاب لباس و مانتو دانش آموزان دوره ابتدايي، رنگ هاي شاد انتخاب شود و از اولياي دانش آموزان و دست اندرکاران مدرسه هم مي خواهد چنين کنند.

    نمونه هایی از لباس های مدارس کشورهای مختلف
     

    kyoko1 مدل مانتو شلوار فرم مدارس
     مدل مانتو شلوار فرم مدارس

    13910619000058 PhotoA مدل مانتو شلوار فرم مدارس

     مدل مانتو شلوار فرم مدارس

    040911114953s مدل مانتو شلوار فرم مدارس

    13910619000057 PhotoA مدل مانتو شلوار فرم مدارس

    برگرفته از  : http://zanaroozweb.blogfa.com/

  • مانتو مدارس
  • ،مانتو مدارس
  • مدلهای مانتو مدارس
  • مانتو مدارس راهنمایی
  • مدل مانتو مدارس
  • دوخت مانتو مدارس
  • عکس مانتو مدارس
  • نمونه مانتو مدارس
  • مانتو شلوار مدارس
  • تولیدی مانتو مدارس
  • طرح مانتو مدارس
  • مانتو مدارس ابتدایی عکس
  • مدل مانتو مدارس عکس
  • مدل مانتو مدارس تهران
  • مانتو اداری مدارس مدل
  • طرح مانتو مدارس ابتدایی
  • مدل مانتو مدارس ابتدایی
  • فرم مانتو مدارس تهران
  • انواع مدل مانتو مدارس
  • عکس مانتو مدارس دبیرستان
  • مدل مانتو و شلوار مدارس
  • مدل مانتو مدارس تبریز
  • عکس مانتو مدارس ابتدایی
  • مدل مانتو شلوار مدارس
  • مدل مانتو مدارس دخترانه
  • مدل مانتو مدارس متوسطه
  • مانتو شلوار مدارس ابتدایی
  • مدل مانتو مدارس دبیرستان
  • مدل مانتو مدارس راهنمایی
  • مدل مانتو مدارس و زنانه
  • عکس مدل مانتو مدارس
  • عکس مانتو شلوار مدارس
  • تصویر مانتو شلوار مدارس
  • مدل مانتو مدارس ابتدایی دخترانه
  • مدل مانتو مدارس راهنمایی و دبیرستان
  • عکس مدل مانتو مدارس راهنمایی
  • مدل مانتو شلوار مدارس دخترانه
  • مدل مانتو فرم مدارس دخترانه
  • مدل مانتو وشلوار مدارس دخترانه
  • مدل لباس مانتو شلوار مدارس
  • عکس مدل مانتو مدارس ابتدایی
  • مدل مانتو مدارس راهنمایی دخترانه
  • مدل های مانتو مدارس ابتدایی
  • مدل مانتو های فرم مدارس
  • فروشگاه های مانتو شلوار مدارس
  • مدل مانتو مدارس مدرسه راهنمایی
  • مدل مانتو دخترانه مدارس ابتدایی
  • مدل های مانتو فرم مدارس
  • عکس مدل مانتو مدارس دخترانه ابتدایی
  • مدل مانتو مدارس دخترانه ابتدایی تهران
ادامه مطلب

 http://www.akhmo.ir/wp-content/uploads/2013/03/slimlift12.jpg

آیا از فرم بد لباس در بدنتان در عذاب هستید ؟

آیا شما شکم دارید و می خواهید که دیده نشود ؟

نمی توانید کت شلوار و لباس های مجلسی بپوشید ؟

آیا نمی تواند لباس های شیک و به روز بپوشید ؟

همه مشکلات شما با تی شرت لاغری slimen lift mens حل می شود

برای دیدن عکسها و خواندن توضیحات کامل کلیک کنید

===================

http://www.akhmo.ir/wp-content/uploads/2013/03/uc_504.jpg

کرم موبر دائمی باله آ Sundepil اصل

بدون احساس حتی کوچکترین درد از شر موهای زائد خلاص شوید

با این محصول پوستی صاف ، بدون مو ، شاداب و جذاب داشته باشید

قیمت فقط : 8,000 تومان

توضیحات و عكس های بیشتر‌‌‍ [كلیك كنید]

http://www.akhmo.ir/wp-content/uploads/2012/12/49563814121877465661.gif

======================

ست کامل موکن میکروتاچ مکس MicroTouch Max

ست کامل موکن میکروتاچ مکس MicroTouch Max اصل

ما این محصول را هم برای آقایان و هم برای بانوان پیشنهاد میکنیم

با میکروتاچ مکس برای اصلاح خود دیگر نیازی به تیغ و ... نخواهید داشت

نمونه اصل و اورجینال با بسته بندی پلمپ شده و مناسب برای هدیه ارائه می گردد

قیمت فقط : 23,000 تومان

توضيحات و عكس هاي بيشتر‌‌‍ [كليك كنيد]

خرید
===============================
http://www.akhmo.ir/wp-content/uploads/2013/12/3.jpg

خـرید پستی >> قیمت فقـط : 38.000 تـومان

http://www.akhmo.ir/wp-content/uploads/2013/12/pay.jpg    http://www.akhmo.ir/wp-content/uploads/2013/12/pay1.jpg

===============================
http://www.akhmo.ir/wp-content/uploads/2013/12/4.jpg

خـرید پستی >> قیمت فقـط : 45.000 تـومان

http://www.akhmo.ir/wp-content/uploads/2013/12/pay.jpg    http://www.akhmo.ir/wp-content/uploads/2013/12/pay1.jpg

===============================
http://www.akhmo.ir/wp-content/uploads/2013/12/5.jpg

خـرید پستی >> قیمت فقـط : 79.000 تـومان

http://www.akhmo.ir/wp-content/uploads/2013/12/pay.jpg    http://www.akhmo.ir/wp-content/uploads/2013/12/pay1.jpg

icon برچسب ها:



Elham mohamadi گفته است:
تاریخ: 22 May 2013

خوبه کاش بیشتر تصاویر فرم معلمان را میاوردین

مهدي اينانلو گفته است:
تاریخ: 19 Apr 2014

من وخواهرم مدت 5سال دوخت مانتو وبه خصوص مانتو مدارس تجربه كار دارم و در شهرستان ابيك كارگاه دارم خواهشمند است در صورت امكان اگر سفارش كار داريدحاضر به همكاري مي باشيم

مهدي اينانلو گفته است:
تاریخ: 19 Apr 2014

شماره تماس09126703754و02188941634

سهند گفته است:
تاریخ: 02 Jul 2014

سلام
من به مدت 17 سال تولیدی پوشاک مدارسی دارم و با بهره گیری از تجهیزات پیشرفته مرتبت با این زمینه امادگی پزیرش انواع سفارشات مدارسی را دارم برای اطلاع بیشتر لطفا با شماره 09119559554 تماس فرمایید

ارسال نظر

نام:

ایمیل:

وب سایت:

متن و پیام شما: